روابط خارجی طالبان؛ از سیاه چاله ژئوپلتیکی تا دلالی نفوذ الزامات راهبردی دولت سیزدهم در مذاکرات هسته‌ای در دوره پسااعتماد به آمریکا بازدارندگی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی از خلیج فارس تا دریای مدیترانه آینده حضور بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سوریه آینده رهبری سیاسی آلمان در عصر پسامرکل جنگ دوازده روزه غزه و آسیب‌های بازدارندگی رژیم صهیونیستی چرایی امکان ناپذیری مذاکرات فرا برجامی جمهوری اسلامی در خصوص توان موشکی که تکنولوژی آنرا بومی کرده، هرگز امتیازی نخواهد داد و مذاکراتی نیز صورت نخواهد پذیرفت چرا نباید به خروج نیرو‌هایی آمریکایی از عراق امیدوار بود چشم انداز روابط روسیه و ایالات متحده آمریکا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن اولویت و راهبرد‌های جو بایدن در منطقه غرب آسیا سیاست برجامی ایران؛ از اقدام قاطع تا رفع همه تحریم‌ها شماره ۴۶ فصلنامه روابط خارجی "frqjournal" (تابستان ۱۳۹۹) منتشر شد. ایران و مارپیچ مذاکره تحریم های جدید ایالات متحده علیه صنایع دفاعی ترکیه/ پیامدهای داخلی و بین المللی چرا مذاکره با آمریکا بی‌نتیجه است؟ / مصادیق تحلیلی و تاریخی مهمترین ظرفیت خنثی سازی تحریم‌ها: نیروی جوان تحصیلکرده انقلابی/ بکارگیری الگوی اقتصاد مقاومتی
کد خبر:۱۳۳۳
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷
کسب رتبه ۶ توسط فصلنامه روابط خارجی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

ارتقا علمی فصلنامه روابط خارجی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

فصلنامه روابط خارجی رتبه ۶ را در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در میان فصلنامه‌های علوم سیاسی و روابط بین الملل به دست آورده است.
به اطلاع کلیه اساتید، پژوهشگران و علاقمندان حوزه روابط بین‌الملل می‌رساند فصلنامه روابط خارجی که به همت گروه روابط بین الملل پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می‌شود در آخرین رتبه بندی (۱۳۹۷) پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بر اساس شاخص ضریب تاثیر مجلات علمی در رتبه ۶ فصلنامه‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل قرار گرفته و از این حیث جز معتبرترین فصلنامه‌های علمی با درجه (Q۱) این پایگاه محسوب می‌شود. علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت jcr.isc.ac و طی مراحل چهارگانه که در تصویر به آن‌ها اشاره شده، از میزان ضریب علمی و رتبه نشریات حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل اطلاع یابند.
 
 

مراحل اطلاع از رتبه و ضریب تاثیر فصلنامه روابط خارجی

 

مراحل بررسی رتبه نشریه

 

لازم به ذکر است که فصلنامه روابط خارجی به غیر از پایگاه استنادی علوم جهانی اسلام در سایر پایگاه‌های اسنادی معتبر از جمله مگ‌ایران؛ نورمگز، پرتابل جامع علوم انسانی، جهاد دانشگاهی، سیویلیکا، پرتال نشریات علمی وزارت علوم و ... نیز نمایه سازی شده است. علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت اصلی فصلنامه به آدرس frqjournal.csr.ir نسبت به مطالعه آخرین مقاله‌های منتشر شده و یا ارسال مقاله به این فصلنامه اقدام کنند.
گروه علمی پژوهشی روابط بین الملل
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها