توسط انتشارات ایران انجام شد؛
عرضه «مدیریت بهره وری، فردی و سازمانی» در بازار نشر
راهبرد آمریکا در تقابل امنیتی جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی
شگفتی سازی دو مفهوم «اطمینان» و «احتمال» در یک طرح؛ سیاستگذاری برای جهت دهی سرمایههای عظیم مردمی به سوی تولید داخلی
شگفتی سازی دو مفهوم «اطمینان» و «احتمال» در یک طرح؛ سیاستگذاری برای جهت دهی سرمایههای عظیم مردمی به سوی تولید داخلی
ترورهایی به درازای عمر یک انقلاب مردمی و با هدف تضعیف توان تولید داخلی
نشست شورای پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام
جمهوری اسلامی ایران و تامین کالای امنیت در غرب آسیا: الزامات و محدودیتها
جمهوری اسلامی ایران و تامین کالای امنیت در غرب آسیا: الزامات و محدودیتها
مشارکت مردم و رشد تولید؛ ظرفیتها و انتظارات از نهمین رئیس جمهور (بخش دوم: درس آموختههای خارجی)
مشارکت مردم و رشد تولید؛ ظرفیتها و انتظارات از نهمین رئیس جمهور (بخش دوم: درس آموختههای خارجی)
متن تبریک آقای دکتر مجیدی خطاب به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان
مشارکت مردم و رشد تولید؛ ظرفیتها و انتظارات از نهمین رئیس جمهور
مشارکت مردم و رشد تولید؛ ظرفیتها و انتظارات از نهمین رئیس جمهور
مروری بر مقاله
«مدل بازآفرینی در رسانه ملی برمبنای فرایندهای مدیریت راهبردی متعادل دووجهی»
بررسی الگوهای مدیریتی در رسانههای بزرگ و موفق نشاندهنده بهرهگیری این رسانهها از مبانی مدیریتی نوین و بومیسازی شده است. هدف پژوهش، طراحی مدل بازآفریني در رسانه ملي براساس فرایندهاي مدیریت راهبردی متعادل دووجهی است و روش پژوهش آمیخته (کیفی-کمی) از نوع اکتشافی میباشد. حجم نمونه 272 نفر میباشد و برای تحليل دادهها از آزمونهای همبستگی پیرسون، آزمون تی تکنمونهای، مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرمافزارهای اسپیاس، اسمارت پیالاس و لیزرل و از روش گرندد تئوری استفاده شد. نتایج بهدستآمده در مدل ارائهشده نشان میدهد که ابعاد بازآفرینی در رسانه ملی شامل درک نیاز و تقاضای مخاطبان، درک فناوری بهعنوان گزاره ارزشی جدید، شکلدهی مجدد نظام کسبوکار، درک اقتصادی و نقش رهبری میشود و فرایندهای مدیریت استراتژیک متعادل دووجهی بهعنوان عوامل مؤثر در بازآفرینی، شامل بازسازی نظام زنجیره ارزش، مدیریت دانایی مخاطبمحور، نوآوری و تعامل با مخاطب میشود که علاوه بر تعامل با یکدیگر در همه ابعاد بازآفرینی تأثیرگذار هستند. همچنین براساس مدل ارائهشده ابعاد بازآفرینی یک چرخه فرایندی و تعاملی دارند که میتوانند در هر نقطهای از چرخه، بازآفرینی آغاز شود، اما درک نیاز مخاطبان که ابزاری قدرتمند برای جذب و حفظ مخاطبان و فراتر از آن حضور دانشگر و تعاملی مخاطب در رسانه میباشد، به جهت اهمیت در رأس این چرخه قرار گرفته و سایر ابعاد در ادامه بدون ترتیب آورده شده است.
برای مطالعه و دریافت اصل مقاله، به تارنمای فصلنامه راهبرد ۹۲ به نشانی زیر مراجعه فرمایید:
http://rahbord.csr.ir
ارسال نظرات