کد خبر:۸۹
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۸

پژوهش‌های رسانه

گروه پژوهش‌های رسانه 


گروه رسانه معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی بر این باور است که «بهترین سیاست از بهترین اطلاعات اخذ می‌شود». بنابراین با هدف ارائه سیاست‌های کلان در ابعاد ملی و بین‌المللی به دنبال تأثیرگذاری بیشتر و بهتر در حوزه رسانه است.
با توجه به رشد روزافزون ابزارهای اطلاع‌رسانی و تحولات رسانه‌ای در جهان، گروه رسانه مأموریت و کارویژه خود را در حمایت از بهینه‌سازی تصمیم‌گیری در حوزه رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های جدید تعریف کرده است.
به همین منظور، گروه رسانه از تحقیقات و پروژه‌های مطالعاتی مستقل یا مشترک فردی و گروهی یا افراد، نهادها و سازمان‌ها استقبال می‌کند. این امر تحت اهداف کلی معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی طراحی شده است.
 

اهداف :

1. ارائه محورهای چهارگانه و عناوین پژوهشی به صورت سالانه با هدف جذب کارشناسان و پژوهشگران این حوزه و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک. 
2. ارائه مقالات مرتبط با حوزه رسانه در ابعاد ملی و بین‌المللی و با اهداف راهبردی. 
3. ارائه گزارش‌های راهبردی درخصوص رسانه و مسائل جانبی آن. 
4. طراحی و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران در حوزه رسانه و فرهنگ 
5. برگزاری سمینار عملی ـ تخصصی سالانه 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Caiya
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
We detniifely need more smart people like you around.
پربازدید ها
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها