کد خبر:۶۲۶
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۰۸
در برنامه زنده خبری سیما

دکتر ولایتی: حضور مردم؛ عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران

دکتر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبه گذشته (٩٦/٢/٣٠) در برنامه زنده با بخش خبری ٢١ شبکه یک سیما، ضمن تبریک برگزاری پرشور انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به محضر مقام معظم رهبری، مردم، مسلمانان جهان و متحدان ایران در منطقه، گفت: مهمترین عامل قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف مثل دفاع مقدس، سازندگی کشور و سیاسی است. مشارکت بیش از ٧٠ درصدی واجدان شرایط رای دادن در انتخابات و همچنین مشارکت ایرانیان مقیم در بیش از ١٠٠ کشور جهان حاکی از آن است که ایران به رکورد خوب جهانی و استاندارد طلایی در منطقه دست یافته  است. فضای باز سیاسی و استقبال مردم از انتخابات حاکی از آن است که مردم با گذشت نزدیک به ٤٠ سال، به انقلاب و نظام خودشان علاقه¬مند هستند.
دکتر ولایتی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان داد که ایران در درون خود از انسجام کافی برخوردار است و هرگونه شرارت از ناحیه صهیونیسم مورد حمایت آمریکا و مرتجعین  منطقه را به شکست می کشاند.
دکتر ولایتی در ادامه به اقرار صاحب نظران و متفکران غربی بر وجود دموکراسی در ایران اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در  پای صندوق‌های رای، پاسخ اصلی به دشمنان ایران است. دولت با پشتوانه مردمی و حرف سیاستمداری که از حمایت مردمی برخوردار است، در صحنه برش بیشتری خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها