کد خبر:۷۰۰
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۲
دکتر ولایتی در دیدار با معاون وزیر امور خارجه دانمارک:

همه باید تلاش کنیم تا صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی برقرار شود

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه گذشته (٩٦/٥/١٥) با جوناس برینگ لیسبرگ معاون وزیر امور خارجه دانمارک دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه گذشته (٩٦/٥/١٥) با جوناس برینگ لیسبرگ معاون وزیر امور خارجه دانمارک دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار آقای محمدحسین ملائک جانشین معاون پژوهش های سیاست خارجی نیز حضور داشت.
دکتر ولایتی سابقه روابط دوجانبه ایران و دانمارک را دارای تاریخی طولانی برشمرد و اضافه کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ این روابط تاریخی، نسبت به توسعه آن اهتمام ورزیده و مسائل منطقه را، که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، مورد توجه قرار دهیم. همه باید تلاش کنیم تا صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی برقرار شود و ایران در این زمینه همه‌گونه تلاش را مبذول داشته است.
دکتر ولایتی اظهار داشت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مبارزه با هرگونه مظاهر تروریستی در منطقه و حفظ تمامیت ارضی دولت‌های قانونی و ملت‌های مظلوم منطقه بوده و هست. اگر این سیاست اصولی را اتخاذ نمی‌کردیم، شاهد فجایع بی‌شمار و نفوذ گروه‌های تروریستی در بسیاری از نقاط جهان می‌بودیم که صلح و ثبات جهانی را تهدید می‌کردند. ما آمادگی همکاری لازم را داشته و امیدواریم همه کشورها با عزم و اراده جدی در این خصوص گام بردارند.
در ادامه این دیدار، معاون وزیر خارجه دانمارک، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر ضرورت همکاری‌های همه‌جانبه بین دو طرف اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی با پدیده تروریسم مواجه هستند و همین موضوع زمینه همکاری ما را با ایران فراهم می‌کند و می‌توانیم از تجارب موجود برای همکاری‌های دوجانبه استفاده کنیم.
در این دیدار، در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و منطقه‌ای صحبت و تبادل‌نظر شد.
در پایان این دیدار، دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در جمع خبرنگاران حضور یافت و از سفر وزیر خارجه دانمارک در نوامبر آینده (آبان ماه) به ایران خبر داد و گفت: این رفت و آمدها نشانه خوبی از توسعه روابط میان دو کشور است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امراله مهماندوست
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
حرف اینجانب از کودکی این بوده است که مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بند یا سدی خاکی بگیرم تا این روزهای بارندگی در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را به پائیز و زمستان های طلایی و بهار و تابستان پرمحصول در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس تبدیل کنم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نامی جعلی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نامی جعلی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاجه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توانم به مقصد پائیزی زمستانی مسافران از سراسر کشور تبدیل نمایم. زمین خوار = شخص یا اشخاصی که نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (1- اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنج 2- اداره امور آب شهرستان خنج 3- اداره امور اراضی شهرستان خنج) بپردازد یا بپردازند
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها