ضروت استفاده از ظرفیت شبکه نخبگان جوان انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی

بازدید دکتر علی باقری کنی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از نمایشگاه بنیان

دکتر باقری کنی، ضمن بازدید از نمایشگاه بنیان در جریان جزئیات دستاوردهای این مرکز در حوزه های مختلفی سیاسی، حقوقی، اقتصادی و به ویژه گروه سیاست خارجی و روابط بین الملل طی یک ساله گذشته قرار گرفتند.
 
دکتر علی باقری کنی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از نمایشگاه بنیان پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام بازدید به عمل آوردند. این بازدید با همراهی دکتر محمد نظری، مدیرکل بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مدیران و پژوهشگران پژوهشکده تحقیقات راهبردی صورت پذیرفت. در این راستا، دکتر باقری کنی ضمن بازدید از نمایشگاه بنیان پژوهشکده تحقیقات راهبردی، در جریان جزئیات دستاورد‌های این مرکز در حوزه‌های مختلف سیاسی، حقوقی، اقتصادی و به ویژه سیاست خارجی طی یک ساله گذشته قرار گرفتند.

در جریان این بازدید آثار و دستاورد‌های پژوهشکده تحقیقات راهبردی در گروه‌های مختلف علمی و پژوهشی سیاست خارجی، روابط بین الملل، سیاست داخلی، حقوقی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه برای آقای دکتر باقری کنی تشریح گردید. همچنین برای ایشان دربارۀ ایده‌های اساسی که در سطح نرم افزاری در جهت سیاست خارجی و دیپلماسی در تراز انقلاب اسلامی در پژوهشکده تحقیقات راهبردی تولید شده بود، توضیحاتی ارائه شد. در ادامه، شبکه نخبگان جوان انقلابی که در طی سال‌های گذشته با تلاش پژوهشکده تحقیقات راهبردی شکل گرفته اند و عموماً امروزه به عنوان کارشناسان میز‌ها و گروه‌های تخصصی در نهاد‌های دخیل در امر سیاست خارجی کشورمان مشغول به کار هستند، به ایشان معرفی شدند.
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها