کد خبر:۱۰۶۱
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲
گزارش مصاحبه رادیو گفت و گو با معاون پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

سرمایه گذاری عظیم صهیونیست ها جهت تخریب چهره اسلام

دکتر یاسر برخورداری معاون پژوهشکده تحقیقات راهبردی در مصاحبه با رادیو گفت و گو به ابعاد مختلف اقدامات صهیونیست ها در جهت تخریب اسلام در دیدگاه جهانی پرداخت.


سرمایه گذاری عظیم صهیونیست ها جهت تخریب چهره اسلام


دکتر یاسر برخورداری در مصاحبه با برنامه گفت و گوی سیاسی از شبکه رادیویی گفت و گو در تاریخ 22 شهریور؛ در حال حاضر علاوه بر رسانه ها شاهد این هستیم که در بسیاری از فیلم های سینمایی در عرصه جهانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تلاش میشود که ادعای صهیونیست ها در مورد مظلومیتشان و هلوکاست مورد توجه قرار گیرد. کاری که مجله شارلی ابدو انجام داد نیز براساس یک نگاه ایدئولوژیک و نفرت پراکنانه است.آنها در ظاهر شعار میدهند که ایدئولوژیک نیستند ولی باید به این موضوع توجه داشت کسانی که در حوزه مکتب لیبرالیسم کنشگری میکنند از ایدئولوژیک و متعصب ترین افراد هستند. 

در پی عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی باید برای مردم این کشورها توضیح داده شود که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فارغ از مباحث ایدئولوژیک چه تاثیرات منفی بر زندگی آنها خواهد داشت. هدف این ؤزیم از از برقراری این رابطه به خطر انداختن امنیت و صلح منطقه و حضور در عمق راهبردی خلیج فارس است. جمهوری اسلامی به صراحت به این تحولات واکنش داده است و اعلام نموده اگر امنیت جمهوری اسلامی به خطر بیفتد قطعا این موضوع با واکنش جدی روبرو خواهد شد و جمهوری اسلامی در مورد امنیت خود با هیچ کسی شوخی ندارد.



به نقل از رادیو گفت و گو/

ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها