کد خبر:۳۵۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۳

دیدار دکتر ولایتی با رییس مجلس ملی فرانسه

دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ با کلود بارتلون، رئیس مجلس ملی فرانسه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ با کلود بارتلون، رئیس مجلس ملی فرانسه  دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 دکتر ولایتی ضمن خوشامدگویی به ایشان و هیئت همراه و با تاکید بر اهمیت توسعه روابط دو کشور ابراز داشت که  رابطه بین ایران و فرانسه یک رابطه طولانی با سابقه‌های عمیق فرهنگی است و دولت ایران و فرانسه سوابق بسیار ارزشمندی به لحاظ فرهنگی و تمدنی دارند. وی ادامه داد: البته این روابط فراز و نشیب‌هایی داشته است، ولی همواره دو ملت سعی کرده‌اند با پشت سر گذاشتن آن، در جهت ترمیم مشکلات برآیند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدار امروز خود با رییس مجلس فرانسه گفت: همکاری های دو کشور در منطقه و در رابطه با بازگرداندن امنیت و آرامش و نقش ایران به عنوان یک کشور مقتدر و با ثبات در غرب آسیا و همچنین داشتن روابط بسیار نزدیک با کشورهای منطقه مورد تایید مسئولین فرانسه است

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Hessy
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
Sharp thingink! Thanks for the answer.
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها