کد خبر:۱۱۸
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۰

سخنرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جمع نمازگزاران در مرکز تحقیقات استراتژیک

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، امروز در نماز جماعت ظهر و عصر در جمع همکاران مرکز تحقیقات استراتژیک شرکت کرد.
وی بعد از اقامه نماز جماعت، خطاب به حاضرین اظهار داشت: بسیارخوشحالم که در جمع دوستانم که به مدت 8 سال در کنارشان بودم، حاضر شده‌ام. سال‌هایی که یادآور تلاش جمعی همکاران مرکز تحقیقات استراتژیک بوده و امروز نیز امیدواریم با دعای خیر شما، بتوانیم در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت از نقطه موجود و رسیدن به نقطه مطلوب گام‌های مؤثر برداریم.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای دستورات مقام معظم رهبری پس از ابلاغ سیاست‌های بلندمدت برای تدوین برنامه ششم توسعه کشور،  با گرامیداشت ایام شهادت امام المتقین علی علیه‌السلام، امام را تجلی و اسوه تمام و کامل اسلام برشمرد و اظهار امیدواری کرد که حرکت نظام اسلامی با تأسی بر سیره ائمه معصومین سلام الله اجمعین، بتواند یک الگوی پیشرفت ایرانی و اسلامی را به ظهور برساند.
این جلسه معنوی که معاونین مرکز آقایان  مهندس فروزش (معاون امور اجرایی و اطلاع رسانی)، نوید ادهم (معاون پژوهش‌های امور فرهنگی و اجتماعی) و نیز تعدادی از مشاورین رئیس مجمع و پژوهشگران و مدیران ارشد مرکز نیز حضور داشتند، با مرثیه‌سرایی ایام شهادت امیرالمؤمنین به پایان رسید.
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها