کد خبر:۱۱۳
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۰

مراسم گرامی‌داشت روز کارمند در هفته دولت مصادف با ولادت خجسته حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)

روز چهارشنبه 4/6/94، مراسم گرامی‌داشت روز کارمند در هفته دولت که با ولادت خجسته حضرت علی بن موسی‌الرضا، علیه‌السلام مقارن شده بود، با حضور جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک، جناب آقای غلامرضا فروزش، معاون امور اجرایی و اطلاع رسانی، جناب آقای دکتر حسین‌میرمحمدصادقی معاون پژوهش‌های حقوقی، و با شرکت همکاران مرکز تحقیقات استراتژیک با قرائت قرآن و سرود در نعت حضرت امام رضا علیه السلام، آغاز گردید.
در آغاز این جلسه، گزارش مختصری از ستاد برگزاری مراسم ارائه شد و سپس جناب آقای فروزش مطالبی را به اطلاع جلسه رساندند.
ایشان با تبریک میلاد فرخنده امام رضا (ع)، گزارشی مختصر از حوزه معاونت اجرایی را مطرح کردند، سپس با اشاره به انتظارات و توقعات طرفین در سازمان و کارکنان، با ابراز رضایت از روند عمومی و اجرایی در مرکز، به تلاش مدیریت معاونت اجرایی، در ایجاد دستورالعمل‌ها و تأمین منابع با توجه به دشواری‌های آن اشاره نموده و اظهار امیدواری کرد که با تشکیل جلسات مشابه در ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر در پشتیبانی از امر بسیار مهم پژوهش، گام‌های مؤثرتری برداشته شود.
در ادامه جلسه دکتر ولایتی نیز با تبریک مناسبت‌های دهه کرامت، اظهار داشتند:
ما افتخار می‌کنیم که مضجع شریف امام رضا در ایران قرار گرفته، تنها زیارتگاهی در جهان است که بیشترین زائر را دارد. پایتخت معنوی ایران، به تعبیر امام راحل، مشهد است.
از تلاش جناب آقای فروزش در انجام وظائف محوله صمیمانه تشکر می‌کنم.
این مرکز حاصل زحمات جناب آقای دکتر روحانی و همکاران ایشان است که باید به لحاظ ضوابط اجرایی و اداری سازماندهی بشود.
نام و هدف این مرکز، ارائه فعالیت علمی و راهبردی است. توقع نظام هم از این مرکز، از همین جنس می‌باشد. از جمله دو نمونه از کار علمی آقای فروزش، بررسی مسئله ریزگردها و امنیت غذایی بود که به مجمع ارسال و از آنجا به دولت فرستاده شده است.
کار سازماندهی شده پژوهشی، موکول به تشکیل یک نظامنامه دقیق و اجرایی است که به عهده معاونت اجرایی است. کار تکمیل ساختمان پژوهشکده نیز از خدمات ارزنده‌ایست که در معاونت اجرایی به شکل مناسبی در دست اجراست و امیدواریم با حضور افراد شایسته در حوزه‌های مختلف، موضوع پژوهشکده به سرانجام مناسبی دست یازد.
قبل از سخنرانی دکتر ولایتی، دکتر میرمحمد صادقی معاون پژوهش‌های حقوقی نیز روز کارمند را به حاضرین در جلسه تبریک گفته و از زحمات پرسنل معاونت اجرایی و شخص جناب آقای فروزش تشکل و قدردانی نمود.
در پایان این نشست به 3 نفر از بانوان و 10 نفر از آقایان همکاران مرکز تحقیقات استراتژیک با اهداء لوح و جایزه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها